Ferrari

>>> Posted by Admin - 02/05/2017

DYNAMIKA POJAZDU Tak samo jak w wersji coupé, aktywny aerodynamik i system hybrydowy LaFerrari Aperta są zintegrowane i stale współpracują z innymi dynamicznymi systemami kontroli samochodu , co daje najwyższą wydajność i niesamowitą radość z jazdy. To pierwszy model Ferrari gwarantują najlepszą integrację silnika elektrycznego i silnika V12, a tym samym optymalizując dynamiczne zachowanie. Kiedy samochód jest w zakrętach, HY-KERS utrzymuje obroty V12 w celu zapewnienia szybszych czasów reakcji na pedał przyspieszenia podczas opuszczania pojazdu. Hamulce Brembo, które łączą się z systemem odzyskiwania energii, mają lżejsze zaciski o specjalnym wzornictwie, które gwarantują doskonałe rozpraszanie ciepła z nowych płyt z węglem ceramicznym.

KANAŁY I BODYSHELL Ponieważ samochód nie ma dachu, technicy Ferrari musieli skoncentrować całą swoją pomysłowość na dolnej części, która musiała być wzmocniona, ponieważ podlega on różnym naprężeniom spowodowanym liniami siły, które w coupé zbiegają się w górnej części. Dzięki szeregu ukierunkowanych modyfikacji mających na celu wzmocnienie tego obszaru w celu sprostania nowym naciskom, LaFerrari Aperta zapewnia tę samą sztywność skrętną jak LaFerrari, a tym samym kładąc Aperta na szczycie kategorii supercar pod kątem dynamicznych osiągów.

FUTURYCZNY I ABSOLUTNY SAMOCHÓD EXTREME Stylistyka LaFerrari Aperta zachowuje zasadnicze właściwości coupé. Jest to futurystyczny i absolutnie ekstremalny samochód, który płynnie łączy się z formą i funkcją, utrzymując jednocześnie wyraźne powiązania z klasycznymi wzorcami Ferrari. Jedyną istotną różnicą jest system obracania drzwi: po całkowitym otwarciu drzwi Aperta są teraz nieco inne niż w wersji coupé.

29 Paryż, wrzesień 2016 - Opierając się na sukcesie zwiastuje GTC4Lusso że podniosła poprzeczkę dla tradycyjnych czteromiejscowy GT V12 Ferrari The Rozbrykanym Jazda z nadejściem nowego GTC4Lusso T, pierwszy czteromiejscowy napędzanych silnikiem V8. Zapoczątkowując w nowym Ferrari Wielki Krajoznawczy koncepcja samochodu skierowany do kierowców poszukujących samochodu, który nie jest atletyczny i wszechstronny i idealnie nadaje się do codziennej jazdy. Nowy GTC4Lusso T wyposażony jest w 3,9-litrowym V8 o rozwoju turbo, który bije na 610 CV przy 7500 obrotach na minutę, 3000-5250 obrotów na minutę potężnego przyspieszenia i maksymalny moment obrotowy 760 Nm od gwarancją dostępne. Pomimo imponującej wydajności wyszukiwania, liczba gwarancji Zakres paliwo T GTC4Lusso przedłużony, idealny do jazdy po mieście lub długich dystansach. znaczących oszczędności na wadze, zasilanie napędu na tylne koła doprowadziły połączone. Dodanie wszystkie koła kierownicy do mieszanki daje pojazdowi dodatkową elastyczność i szybszą reakcję. układ kierowniczy tylne koła jest zintegrowany z najnowszym rozwojem elektronicznej kontroli zawieszenia SCM-E 9.0 ESP i kontroli trzeciej generacji Zrywka (SSC3).